Generalforsamling + Idrætscentrets Vandrepokal

Generalforsamlingen afholdes torsdag d. 30. marts 2023 kl. 19.00

Dagsorden i henhold til centrets vedtægter. Forslag som ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal være afleveret skriftligt senest den 23. marts til idrætscentret eller bestyrelsesformand: Henrik Slot – henrik@sportspark.dk

Efterfølgende er der generalforsamling i Idrætscentrets Venner. Dagsorden i henhold vedtægter. Forslag som ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal være afleveret skriftligt senest 6 dage før generalforsamlingen til bestyrelsesformand Calle Tøtrup.

Til foreninger, klubber m.m.

Det er med stor glæde, at vi hos SportsPark Blaavandshuk ligeledes kan informerer om, at det er tid til at videregive Idrætscentrets vandrepokal. Årligt tildeles pokalen til en idrætsudøver, et hold eller andre, som vores bestyrelse ønsker at hædre for deres særlige bidrag til idrætslivet i tidligere Blåvandshuk Kommune.

Vi vil hermed gerne opfordre til, at I fremsender forslag til emner for tildeling af pokalen for 2022. SportsPark Blaavandshuks bestyrelse ser frem til at modtage jeres forslag og vil tage hensyn til alle indkomne forslag ved vurdering af tildelingskriterierne.

Venligst send jeres forslag til idrætscentret eller vores bestyrelsesformand, Henrik Slot, senest den 21. marts 2023 på følgende e-mailadresse: Henrik@sportspark.dk.

Vi takker på forhånd for jeres samarbejde og ser frem til at modtage jeres forslag.